Nabídka SKAV: Anotace webináře Podpora spolupráce školních týmů

26.srpna 2021  |   Mgr. Libor Kudrna, DiS.  |   359x  |  

Zprostředkováváme nabídku SKAV. Vše níže. 


Vážení, 

 

nabízíme Vám bezplatný webinář Podpora spolupráce školních týmů, který pořádá Stálá konference asociací ve vzdělávání, z. s. (SKAV).  

 

Anotace webináře Podpora spolupráce školních týmů 

Forma akce: online 

Termíny:konání: 

 1. 9.    4 hodiny (13,00 – 14,30 + 15,00 – 16,30)

23. 9.  4 hodiny (13,00 – 14,30 + 15,00 – 16,30)

Komu je akce určena: 2 pedagogům zainteresovaných ZŠ, z nichž 1 je člen vedení školy  

Lektorky: Jana Stejskalová, Bára Hrdličková (Eduzměna a Job - spolek pro inovace) 

Cíl webináře:

·  společně zkoumat dovednosti, podmínky potřebné pro spolupráci a různé formy kolegiální podpory

·  plánovat rozvoj spolupráce v našich týmech

 V rámci setkání budou hledány odpovědi na otázky:

Proč -  co z toho budeme mít, když budeme spolupráci v týmu posilovat?

Co vše do kolegiální podpory patří? Jak se v kolegiální podpoře můžeme posouvat a vytěžit, co nabízí?

Na základě vlastní zkušenosti vyvodíme dovednosti a podmínky potřebné pro spolupráci.

Pojmenujeme, co je naší silnou stránkou, co naopak rizikem a jak s ohledem na naše nastavení spolupráci rozvíjet.

Naplánujeme kroky podpory pro zavádění společné práce učitelů, kteří hledají ty nejlepší výukové postupy.

 

V případě zájmu vyplňte prosím registrační formulář níže, případně kontaktujte organizátorku webináře: 

Magda Bartošová

koordinátorka projektu 

Stálá konference asociací ve vzdělávání, z. s. (SKAV)

Podpora MAP v Ústeckém a Karlovarském kraji

magda.bartosova@skav.cz | +420 607 755 856

SKAV.cz | uspechzaka.cz | ucimekvalitne.cz 

 

 

Registrační formulář zde: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUQmjn6yH8Nhf2Rkay2k4S62lN17YSXZFyCHG9PhTi3cbPDQ/viewform 


Náš Facebook

Kalendář akcí

Dnes je 25. dubna 2024
a svátek má Marek.

Logo MŠMT Logo MAS Cínovecko
Webové stránky používají k analýze návštěvnosti soubory cookie. Pokračováním s tím souhlasíte.